Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDMAZING zei: Het relaxe gevoel is wel zoals een benzo, xanax bv. je voelt je ook vrolijk en blij, maar je gaat ook 'nodden' dan doe je je ogen dicht en voel je je super lekker.. beetje zoals bij mdma maar dan zonder space. Vind het moeilijk uit te leggen hoe het precies voelt. Het komt vooral in vlaagjes. Klik om te vergroten... xanax is behoorlijk uniek. het heeft slaapfunctie, maar de gebruiker kan mentaal kiezen. als hij ervoor kiest om niet te slapen, zal het je niet laten slapen. als je ervoor kiest om je ogen te sluiten, dan ga je dan in diepe slaap. slaap of niet slapen, xanax geeft je het ontspannen gevoel. het maakt niet uit hoe hard je levensprobleem is, je zult niet meer zo moeilijk voelen. perfecte keuze voor een stressvolle baan als bijvoorbeeld advocaat."