Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Basss010 zei: Oh ja, je kotst niet van het water hoor maar van de mdma die aan het inkicken is, zeker als het zo een heftige pillen zijn. Ik raad cola af tijdens spacen op xtc... Klik om te vergroten... Nee ik bedoelde dat ik teweinig suikers binnen had gehad omdat ik alleen maar water dronk Klik om te vergroten... misschien voor de volgende keer. je kan door je water als je merkt dat je te weinig suikers heb een beetje dextro doen dat zijn snelle suikers waardoor je je snel beter voelt, ook een banaan eten helpt hier zitten namelijk ook snelle suikers in. (snelle suikers werken snel in en kan daardoor dus makkelijk helpen als je merkt dat je tekort komt) heeft mij ook een keer heel erg geholpen."