Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik nu een week Shambala. Ik weet dat dit met microdoseren nog niet lang genoeg is om iets zinnigs te kunnen zeggen. Maar de link die jij hierboven waarschijnlijk postte - heb ik ook gevonden en beschreef hoe iemand na 1 druppel helemaal tot rust kwam op de bank enz enz enz. Dit ervaar ik niet. Ik ervaar eigenlijk vooralsnog niets. Ik microdoseer vaak met psylocibine/paddo's en dat merk ik wel. Wellicht is het nog te kort om te kunnen zeggen. Wellicht een goeie warning voor iedereen die ooit ayahuasca heeft gedaan: De smaak van Shambala is exact zo - dus behoorlijk smerig. Ik hoop dat ik effect ga merken in de komende weken - want ik heb er ergens wel vertrouwen in. Vooral na het lezen van reviews op microdoseren website."
"Hi, Daar ben ik met een uodate. Nu Shambala zo’n 3 weken gebruikt. Eerst een paar dagen 3x3 druppels - maar al snel geswitched naar 1x per dag 3 druppels. Meestal rondom het middaguur. Ik voel mij luchtiger en gerichter, maar vooralsnog minimaal. Maar ik druppel door en kom over een tijdje met wat meer info. Ik zou het product so far wel aanraden wanneer je een dip voelt of wanneer je jezelf mat voelt. Zo voelde ik mij & inmiddels is dat dus minder."