Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal Ik gebruik voor pijnklachten ongeveer 300 mg tramadol per dag en 20 mg temazepam om te slapen. Ik heb van iemand een doosje xanax 2 mg retard gekregen en ik zou dat wel eens willen proberen. ik heb daar de volgende vragen over. 1) Kan dat kwaad met de tramadol. Ik kan die dag sowieso wel wat minder tramadol innemen. Als ik de xanax inneem ga ik er van uit dat ik die dag sowieso geen temazepam moet innemen. 2) is een dosis van 2 mg niet veels te veel om mee te beginnen? val ik dan in slaap ofzo? Of kan het wel? ik wil er echt wel een beetje spacy van worden. 3) Kan ik de 2 mg echt niet breken, verpulveren enzovoorst? Graag jullie tips en ervaringen, ook als je denkt NIET DOEN! bedankt voor het meedenken."
"Bedankt voor de adviezen. Ik ga uiteraard niets meer nemen. Psychologisch ook geen moeite mee. Het is alleen irritant dat ik nu een soort van zit te wachten op lichamelijke afkickverschijnselen. Ben wel geschrokken van de snelheid van dit spul waarop je afkickverschijnselen krijgt. Ik dacht gewoon even een week of twee wat te gebruiken met af en toe een dag niets er tussen....ook omdat ik de vorige keer geen enkele problemen had."
"acht.zes zei: Als je nou gewoon eens zelf leert googlen? Een uiterst simpel iets, ik zal het een keer voor je voordoen, oke? ga naar google, vul in het balkje 'xanax' Dan komen er een aantal links, probeer gewoon de bovenste, https://consumed.nl/bijsluiters/xanax En daar zie je meteen een overzicht staan van de beschikbare xanax: XANAX 0,25 XANAX 0,5 XANAX RETARD 0,5 XANAX RETARD 1 XANAX RETARD 2 En dan kom je tot de conclusie: Neen zonder vertraagde afgifte zijn ze er alleen maar in 0,25 en 0,5mg. Totaal halve minuut werk, en een paar minuten meer als je het nog even voor iemand anders neerpent. edit; Alleen Pfizer zei je? Die hebben volgens mij alleen maar vertraagde afgifte volgens hun site in de sterkte 0,5 1 en 2: https://www.pfizer.nl/product/xanax-xr Klik om te vergroten... Hahaha té leuk"
"Oké...meer dan 80 uur verstreken ná de laatste tablet van 2 mg retard. Vanacht wel wat buikkrampen gehad maar kan ik er nu zachtjes vanuit gaan dat dit het was en dat ik de rest van de tabletten door de plee kan spoelen?"
"Aan de andere kant, ik gebruikte het recreatief maar een week of twee en half met soms een dagje niet. Toen kreeg ik na 3 dagen ineens onthoudingsverschijnselen. Toen weer 2mg retard genomen en dat is nu meer dan 3 en halve dag geleden. Kan ik dan echt nog wat verwachten?"
"Ik gooi het weg omdat ik Xanax niet heel bijzonder vind. Zeker niet zo bijzonder om er onthoudingsverschijnselen van te krijgen. En een ezel stoot zich maar 1 keer aan dezelfde steen. Dus weg ermee! Ik wil niet iets in mijn lijf of hersenen triggeren dat ik de volgende keer misschien na twee dagen al afkickverschijnselen krijg."
"Kan je ghb mixen met tramadol? Ik bedoel dan in de ochtend voor de pijn 100 mg tramadol en in de avond beperkt wat gbh. Wie heeft daar ervaring mee."
"Dank voor je antwoord. Maar zou dan minder GHB innemen niet slimmer zijn om de klachten die jij beschrijft te voorkomen door bv minder GHB te nemen? Of ga je ook harstikke dood op de combi van beide ook in lage dosissen?"
"Bedankt voor jullie reacties heren. Ik ga het niet doen en het is goed om te weten! Ik vond de link ook heel handig!"
"Heej Een paar maanden geleden heb ik op en af een stuk of 30 xanax 2 mg retard gebruikt en toen dat op was, niets aan de hand. Nu had ik weer een doosje van iemand gehad. Een paar dagen gebruikt, toen weer een paar dagen niet. En toen een dag of 8 achter elkaar. Ineens kreeg ik na drie volle dagen niets te hebben gebruikt serieuze afkickverschijnselen. Bibberen, koud/ warm, spastische benen, hartkloppingen, geen concentratie. Na een paar uur toch maar een Xanax genomen. Weg verschijnselen. Mooi kut zeg dit. Ik kan niet aan lagere doseringen komen en naar de huisarts wil ik niet. Mijn plan was om nu weer drie dagen niets te gebruiken en dan kijken of ik dan weer afkickverschijnselen krijg en dan proberen er elke keer meer tijd tussen te krijgen. Is de halfwaardetijd van Xanax retard zo lang dat je pas na 72 uur klachten krijgt? Maar ik baal dan wel dat ik elke keer zo'n hoge dosis moet nemen. Is het een idee om die retard te verpulveren en daar een beetje van te nemen? Ik heb ook eventueel nog Temazepam maar dat wil ik eigenlijk alleen gebruiken om te slapen. Hoe lang duren de verschijnselen aan als ik gewoon niets meer neem? Kortom.. een klein beetje advies zou fijn zijn!"