Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik ben Klaas en vaak doe ik het niet maar als ik eenmaal begin dan stop ik heel moeilijk Vaak door ruzie ga ik mijn gang word dan uit huis gezet en ben ik dan niet bang. Tijdens werk ben ik braaf maar na werk vind ik het gaaf. Het klinkt heel mooi maar dat is het niet. Want na heel veel plezier komt toch ook verdriet. Speel Tony Montana met een halfje per keer. Maar dan komt de paranoia en angst elke keer..Ik ontvlucht de ruzie en realiteit. Maar als ik terugkom dan heb ik heel veel spijt...ben bang voor verlies van alles wat ik heb...maar dat ene moment geeft me heel veel pret. Ik wil ook niet meer maar ben erg ziek en naar een kliniek durf ik niet. Wat zeg ik op mn werk dat ik heel ziek ben. De arbo vertrouw ik niet want zij zijn van hen. Geheim ammehoela een koffie en geld en kijk dan wie is er dan de held. Soms lukt het 2 maanden om te stoppen maar dan komt het ineens op mij pad weer hoppen. Ik wil niet meer..zeg ik altijd dus ga ik op vakantie van tijd tot tijd. Niet naar een land waar het is in overvloed maar een land die je naar de gevangenis brengt met spoed. Vond je het rijmpje leuk laat dan wat van je horen. Ik zal het altijd spitsen mijn grote oren. Ben geen klein potje maar een man straight as hell en die gvd spul maakt mij geil zo valt deze stijl. Heb geen probleem met een ander zijn keus. Het gaat me voorbij zo in mijn neus...oh ja geil word ik wel maar met teveel is de erectie niet altijd snel..groetjes van Klaas Vaak ik doe het soms maar niet te al te vaak."