Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oke ik weeet dus precies wat je bedoelt ik heb dus eergister 30 pilletjes gehad geen sterke maar 35 mg en toen ben ik niet gaan slapen en op school nog een stuk of 6 bijgeslikt oja mocht ik dan ook nog een meisje zijn van 48kg toen een joint gerookt en dr bij nog eens stuk of drie gehad' nou wat t sws niet is is goed voor je maag dat heb ik gister wle gevoelt en ja nu ben ik weer om 5 uur wakker VAN ME TONG de zijkant lijkt wel open en ik kan gewoon echt niks ik moest met me deken in me mond slape zodat ik t niet voelde en nu heb ik nog steed pijn nu heb ik net watjes nat gemaakt en in de diepvries gedaan en ligt nu om de zijkante van me tong nou kan ik tenminste de pijn een beetje uithouden maar ik heb t liever neit want t doet echt verschrikkelijk pijn me zijkant van em wang is trouwens ook helemaal open echt van zon sneden ma dat had ik gister al en ik denk dat me beugel dr ook ef lekker bij heeft geholpen ik ga me zo ma een water ijsje eten en hoop dat ik dr straks op school geen lakst meer van heb trouwens me keel lama zegge onder je kaken zijn 2 van zon bulten die komen volgens mij van de pijn"