Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik heb je story gelezen en ik moet zeggen (als ook zo'n ouder), dat het me erg aangreep dit te lezen . En goed van je dat je er zo mee om kan gaan.Bij mij gaat het nu ook beter en heb nu ook contact met mijn zoon. Ik wens je veel sucsess toe."