Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goed alle mensjes hier. Ik ga niet eens alles lezen dat vind ik zonde van me tijd maar pff wat ik heb gelezen wordt er niet goed van. Der is 1 ding waar ik wat over wil zeggen. BDSM gevoelens als onderdanige of als Dominant zo is iemand geboren een masogist dat ben je dat wordt je niet. Net als homosexualiteit. Je bent homo je wordt het niet je bent het klaar punt uit. En er zijn mensen in het bdsm wereldje die misbruikt zijn ooit. Dat klopt helemaal. Zo ik ook. Maar mijn onderdanige gevoelens waren der al ver voor ik sexueel misbruikt ben, aangerand en verkracht. Duss...... En het maakt voor mij juist moeilijker weer die stap naar onderdanigheid te maken. Dus lul allemaal niet zo uit je nek. Laat ieder in zijn waarde en koppe dicht."