Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"miss een domme vraag maar wat is nou precies strak staan ??? staat je huid dan strak door de xtc bv. of is het je ogen die wijd open staan ??? heb al wat gezocht maar kon geen echt antwoord erop vinden grt"
"hahah nee ckr niej letterlijk nemen ma vroeg het me gewoon af. soms hoor j wel is strakke huid enzo. vandaar grts"
"whuahuwha"
"zitten we dan met zn 4en chilll muziek erbij hehe grtzzz"
""
"als je paar dikke lijnen coke hebt gesnoven en half uur later je neus gaat snuiten boven de tafel en je snot weer gaat op snuiven in de hoop dat er nog coke in zit:P"
"hahaha:P maak je er de snot van je maatje van ofso:P"
"jawel :P"
"john mayer op"