Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede amphetamientjes, Ik heb vandaag dus weer een oppeppertje genomen, en ik heb in deze 2 jaar dat ik pep gebruik eigenlijk een paar vragen ontwikkeld. 1. Is het mogelijk om op pep te trippen(niet paranoïde). Zo ja hoe? (door bijv. een grotere dosering, of heb je er een andere drug voor nodig.) 2. Wat is de beste dosering? Ik doe zelf altijd me eerste lijntje(s) een grote dosering en dan kleinere bij doseringen. Ik heb namelijk altijd het idee dat het effect dan harder is en langer hard blijft. Want als ik een kleine dosering neem en dan bij neem, krijg ik niet hetzelfde gevoel als bij een eerste dikke lijn. 3. Voor alle mannen onder ons, het snaakie daar beneden. Ik weet dat door speed de aderen worden verwijd en dat die daarom kleiner word. Maar heeft dat een impact op de grote ook nadat de speed helemaal uit je lichaam is verdwenen. 4. Bommetje of lijntje? Af en toe neem ik naar school ook bommetjes mee, omdat het anders een beetje opvalt hoe vaak ik naar de wc ga. Maar wat is nou beter een bommetje of een lijn(zelfde dosering). Want ik weet dat een bommetje langer duurt voordat het inslaat en langer mee gaat. tips en tricks zijn altijd welkom, vertel ook gerust over je eigen ervaringen als je een antwoord weet op één van de vragen!"
"Bedankt voor de reacties! Klopt ik ben inderdaad nog aan de jongen kant (20 vind ik nog jong ;p), zit in mijn laatste jaar van mijn opleiding -Applicatie en Mediaontwikkeling. Pep op school kan zoals jullie aangeven eigenlijk niet. Maar wij hebben op de gehele vrijdag van 8 tot 6 een zogeheten project dag. Dus mijn concentratie gehalte ligt vrij laag(die ligt in het algemeen al vrij laag). Want de hele dag coderen is wel echt mijn ding en vind het ook hartstikke leuk om uit te voeren. Maar ik kan me gewoon niet goed genoeg concentreren, en daarom neem ik die dag dan een paar lijntjes om een betere prestatie te geven. De rest van de pep bewaar ik altijd voor het weekend. Verslaafd ben ik nog gelukkig niet, ik kan makkelijk de 3-4 maanden van de pep afblijven om de tolerantie naar beneden te halen. Zelf doe ik het altijd zo, ik doe ong 2 maanden pep en dan 3-4 maanden wachten. En dan spreek ik over een kleine 5g die er dan word gebruikt.(meestal deel ik in het weekend dan ook met een vriend)"