Fout 1. Niet doen. Slecht idee.
als ik een kleine dosering neem
Fout 2. Ook hier geldt: nÃét doen...!
speed helemaal uit je lichaam is verdwenen
Fout 3. LET OP!!! Voorkom dit ten alle tijden !!!
Af en toe neem ik naar school ook bommetjes mee
Fout 4. Gewoon snuiven man, het is pep...
Fout 5. Dit is ongeveer de belangrijkste kennis waar en mens over kan beschikken in de wereld. Die hier dus blijkbaar door een persoon gemist wordt... Jammer om te zien...
Speed op school snuiven is wel heel erg fout he...
Fout 6. Want...? Waarom is dat zo 'heel erg fout' dan?
Stop met drugs alsjeblieft
Fout 7. HAHA. Domste idee ooit denk ik.
![:confused:]()
Dus hier moet je vooral nÃét aan beginnen hè!
speed op school gebruiken is niet ok...
Fout 8. Alhoewel, er heeft hier echter wél verbetering plaatsgevonden, namelijk van 'heel erg fout' naar 'niet ok'. Mwah, gaat al wel stukken beter zo!
Speed is geen tripmiddel...
Kijk aan! Dit is in ieder geval 1 ding dat voor zo'n 100% zeker is.
Pep op school kan zoals jullie aangeven eigenlijk niet
Fout 9. Kijk, deze is wel leuk op zich: 'kan eigenlijk niet, maar ik doe het lekker wel.'
En tja, waarom niet? Want kan dan alsjeblieft IEMAND me uitleggen, waarom dit schijnbaar zo overduidelijk en absoluut nÃét kan...?!?!
Maar ik kan me gewoon niet goed genoeg concentreren
Klasse! Dit is reden/excuus zat, voor zowel jezelf als voor je omgeving.
Juist!! Zie je? Zo komen we er vanzelf wel!
De rest van de pep bewaar ik altijd voor het weekend
Prima keuze. Anders vallen we zo direct nog in slaap in het weekend, en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Oké, fout 10. Oppassen is NOOIT handig om te doen! Dan moet je namelijk gaan nadenken etc., en dat werkt natuurlijk doordeweeks al nauwelijks, tot helemaal NIET in het weekend.
Bovendien zul je straks als je gaat werken ook vergelijkbare situatie's terug krijgen
Fout 11... Maar ja, de voor de hand liggende oplossing is verder ook wel ergens een hele mooie: dan gaan we toch gewoon lekker niet werken?

Je krijgt dan ineens 7 dagen weekend tot je beschikking, in plaats van amper 2!
![:hearteyes:]()
En bovendien krijg je die 'vergelijkbare sitautie's' alleen maar terug als je stráks gaat werken, dus als je dan onverhoopt tóch nog iets wilt doen met je leven, raad ik je aan om daar gewoon eventjes geduldig mee te wachten tot 'straks' voorbij is.
niet standaard speed wilt gebruiken
En tot slot, fout 12. Want zeg nou is eerlijk, wie wilt er werkelijk vanuit zijn/haar hart NIET standaard speed gebruiken...?
Mijn excuses hiervoor, maar ik las dit topic zojuist even door en er vielen me gewoon zóveel verkeerde denkmanieren en -fouten op, dat het haast verkeerd voelde om hier niet op terug te komen. Vandaar deze reactie.
![:)]()