Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kijk al een paar dagen op dit forum,als ik nou vertel dat ik 51 ben en het heel leuk vind een keer per week een halve x te nemen. Vind het een geweldig ding om te doen en dat niet alleen maar je blijft er ook met je hersens bij en s'morgens geen kater . Niet dat ik ooit een kater heb gehad maar voel me de andere dag helemaal oke dat ik weer eens lekker heb kunnen feesten, heb het gewoon nodig dat je eens lekker kunt uitleven . Kun je zonder x ook natuurlijk maar dit is gewoon veel leuker. Ik weet ook niet hoe lang ik het zal blijven doen maar zoals ik me nu voel ga ik nog wel een paar feestjes bouwen hoor. Ik zeg altijd later is nu ."
"Nou ik voel geen rare dingen en we vinden dat we nog lekker gaan hoor ,nee niet zo hard als de eerste keer .Kan ook niet he ."
"Nou ik ben 54 jaar en we gaan 2 keer per week uit en gebruik 1 a 2 pillen per week en voel me er goed bij en doe dit nu al een paar jaar. Het is weer iedere keer een feest en voor mijn vrouw ook, die neemt dan een halve per keer. Ik weet niet of het onderzoek dat deze week in de Metro stond over xtc gebruik klopt , daar stond namelijk in dat bij freqent gebruik geen schadelijke efecten waren aangetoond . Ik merk er niet dat het bij ons ook schadelijk efecten heeft leef nu wel relaxter dan voor die tijd, is dat een schadelijk efect? Denk het niet maar kan ook komen dat ik meer levenservaring heb en dat voor mij niets meer moet maar mag doen."