Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik gebruik sinds dit jaar zo'n 3 a 4x per jaar een pilletje op een feest, niet erg veel dus. Laatste keer was ook september. Ik heb sinds kort een vriendin, maar ik heb tijdens 1 van de eerste dates gezegd dat ik niet gebruik(dat kwam omdat ze mij het indruk gaf dat ze t niet leuk vond). Terwijl ik dat dus wel heb gedaan in het verleden. Daarna is het eigenlijk niet echt meer te sprake gekomen, op vorige week na. Ik zei dat ik het wel een keer wil proberen en dat vond ze geen probleem, ze zei dat ik het zelf moet weten. Maar toen ik vroeg wat ze ervan vond als ik t vaker ging proberen als ik het misschien toch wel leuk gaat vinden, maar dat vond ze echt geen chill idee. Ik weet niet meer wat ik moet doen, als ik het vertel wordt ze natuurlijk gek. Aan de andere kant kan ik het verzwijgen want ik ben al van plan om na dat ene 'probeerfeestje' te stoppen. Ik zie het dus als laatste keer. Mijn vraag is aan jullie: Wat moet ik doen? Zal ik het eerlijk vertellen met het risico dat het escaleert en dat het uitgaat? of zal ik het zien als een leugentje voor eigen best wil en het in het verleden laten dat zij niet hoeft te weten en gewoon stoppen na dat 'probeerfeestje'? gr"
"Tekzor668 zei: Gewoon eerlijk zijn, als het 1 ding is wat vrouwen haten, dan is het wel liegen... Klik om te vergroten... Ja dat weet ik, maar ik heb theoretisch gezien al gelogen door te zeggen dat ik nog nooit hebt gebruikt. Ze denkt dan dus dat ik mij anders heb voorgedaan. Daar ben ik bang voor.."
"Dankje voor reacties, ik ben eerlijk gezegd best wel bang voor der reactie.. Ze reageert over de kleinste dingen best wel heftig en hard, laat staan dit. Ik zie der woensdag, ik probeer het dan wel te vertellen. Weet alleen niet hoe, is erg lastig. Hebben jullie een idee?"