Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit Weekend in Breda zondag een goede vriend verloren aan GHB was al meerder keren met spoed naar het ziekenhuis gebracht ook gesprekken met Kentron hadden niet het door zijn vrienden en kennissen resultaat, zijn GHB gebruik is hem zondag j.l. fataal geworden."
"Waarschuwing"
"Ik ben bezig alles op volg orde aan het zetten en de uitleg over en het waarom zijn GHB gebruik, ik hoop daarmee te bereiken dat een ieder het wel uit zijn hoofd laat om eraan te beginnen."
"Ghb kan , mits met mate gebruikt, zelfs toedragen aan de gezondheid. Zolang je niet maar random mililiters achterover giet zonder de puurheid te weten is het een relatief ongevaarlijke drug. De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op info zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de medische geschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten/zekerheden worden ontleend. Je geeft het goed weer, aanvulling erop is dat ze bij "kentron" ook niet weten wat ze er mee aanmoeten het afkick programma zit in de opbouw fase, met andere woorden ze weten niet wat ze er mee aanmoeten. Het programma bestaat voorlopig uit het geven van een kalmeringsmiddel en het minderen van de dosis GHB. En dat gaat dan over een tijdsperiode van twee weken. Na mijn bescheidde mening is dat niet mogelijk om op deze manier van GHB af te komen het is tenslotte een stof die ook door het lichaam(hersenen) word aangemaakt. En daar zit het verneukeratieve van GHB."
"och sjitheppens wat is humor?? Als Hans Teeuwen het zou gebruiken in zijn show zou ik daar hartelijk om kunnen lachen, maar op dit forum vind ik het ongepast."