Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Naast mijn eigen verhaal ken ik behoorlijk veel mensen in mijn directe omgeving die ook verslaafd zijn of waren aan wiet. In zekere mate is het onschuldig omdat je er prima mee kunt blijven functioneren. Echter zie ik wel bij iedereen dat je er behoorlijk lui van wordt naar verloop van tijd en dat mensen die blowen vaak tevreden zijn met de status quo. Nieuwe dingen oppakken of verandering zijn vaak teveel moeite. Uiteindelijk wordt blowen het belangrijkste in je leven en alles wat daar omheen gebeurt boeit steeds minder."