Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"okay mensen ik zet hier wel me vragen neer ^^ ( bedankt voor het idee xD) over 10 minuten staan ze erop"
"1. Waarom ben je er aan begonnen? 2. gebruik je het nog steeds? 3. is het ooit verkeerd gegaan na het gebruiken? 4. hoe kom/kwam je er aan? 5. als je het nu niet meer gebruikt. hoe ben je er dan mee gestopt? 6. is het moeilijk om te stoppen? 7. wat voor een gevoel kreeg je na het gebruiken? 8. hoeveel kost het ongeveer? 9. zou je het andere mensen aanraden om te gebruiken? 10. wanneer gebruik(te) je het? 11. zijn er veel mensen die je kent die het gebruiken/gebruikten? 12. hoevaak en hoeveel gebruik/gebruikte je het? dit waren de vragen wilt iedereen er wel even uitleg geven bij de antwoorden thanks ^^"
"ooeeh! de mensen die tot nu toe gereageerd hebben bedankt ^^ en meer zijn natuurlijk ook welkom DANKJEE!!"
"ik moet dit doen voor verzorging en ik zit in mavo 3. n_n dus nee ik probeer niks zelf xD"
"oke ik heb genoeg interviews iedereen nogmaals heel erg bedankt ^^ groetjes Nck ^^"
"nee ik heb alleen een keer geblowed en ik heb gerookt ( ben pas gestopt =) ) niet echt drugs eigenlijk xD voor de rest niks dus ^^"
"hey mensen ik moet voor een verslag op school iemand interviewen die ervaring heeft met XTC. ik moet t morgen af hebben dus als iemand het interview af wilt leggen laat dan ff je mail adres 8er en dan stuur ik de vragen wel door ^^ alvast bedankt. N."