Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik moet zeggen dat de kwaliteit van base coke het laatste half jaar behoorlijk achteruit is gegaan... Tenminste in mijn regio dan...(veel versneden) Ik was benieuwd of er andere mensen waren die dit ook zo ervaren..."