Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb zelf geexperimenteerd met ketaminegebruik tegen een depressie. Ik wou graag mijn ervaring hiermee delen omdat hier nog weinig informatie over te vinden is en hopelijk help ik hier iemand mee. Ik ben zelf 1,5 jaar geleden in een depressie geraakt door bepaalde factoren, nare gebeurtenissen en maandelijks xtc gebruik. Op een gegeven moment eiste dit zijn tol en zat ik diep in de put. Na ongeveer 3 maanden ging ik naar een pschygoloog toe en na 6 maanden zag ik nog weinig vooruit gang. Ik wou me weer beter voelen en kwam op internet ergens tegen dat ketamine helpt tegen depressie. Dosering / mijn ervaring ik wist niet wat de beste dosering was voor een depressie. In het begin had ik te vaak te veel genomen. Wat voor mij de juiste dosering was nassaal genomen ongeveer 1 a 1,5 sleutelpunt. Als ik ging trippen was eigenlijk de dosering al te hoog voor mij. Hoeveel de dosering oraal moet zijn weet ik niet want daar heb ik geen ervaring mee. Maar.. Vaak voelde ik me klote en grijpte ik al snel naar de Keta. Hierdoor gebruikte ik het te vaak en door de weeks. Niet voor tegen de depressie maar ook voortaan voor de high. Ik had tegen mezelf gezegt als ik zie dat het de verkeerde kant opgaat kap ik er meteen mee. En dat deed ik ook . Paar maanden later had ik nog wel een poging gedaan met keta gebruik maar het helpte maar een beetje en ik had weer de neiging om te vaak keta te pakken. ongeveer 8 van de 40 keer dat ik ketamine heb gebruikt, voelde ik me erna beter. Mijn advies : Gebruik het niet! Als je het in je eentje gebruikt gaat het eigenlijk gegarandeerd fout. Ik snap het , je voelt je zwaar klote en je wilt van dat Gevoel af. In een depressie raken is een van de kutste dingen die je kan overkomen. Maar om de korste en de makkelijkste weg te pakken is in mijn mening niet de beste. Je kan het beste het probleem aanpakken bij de oorzaak. Er zijn meerdere maniere te vinden op internet om van je depressie af te komen. Inmidels is Grotendeels van mijn depressie weg door maandelang naar de psycholoog toe te gaan . Voor de mensen die toch wel van plan zijn om ketamine te gebruiken hier Nog even mij verhaal kort samengevat / tips : - schakel profesionele hulp in of een persoon die je vertrouwt. - gebruik niet een te hoge dosering ( zoals hier al eerder in dit forum staat weergegeven), bij mij was de optimale dosering 1 a 1,5 sleutel punt. - probeer bij het gebruik van ketamine aan iets positiefs te denken. Bijv. Muziek is mijn passie dus daar dacht ik veel aan. Ik merkte zelf dat als ik me op iets positiefs focuste, ik me ook een stuk beter voelde. - gebruik het niet vaker dan 1 x in de 2 weken (lijkt mij het beste) . Als je het te vaak gaat doen dan heb je kans op verslaving . Het positieve effect kan van 1 dag tot een aantal weken aanhouden. Het moet geen regelmaat worden dat je wekelijks ketamine gaat gebruiken. Door veel nassaal gebruik kun je ook vaak ook een bloedneus krijgen. - als beginnende gebruiker zou ik in het begin weinig doseren. Nogmaals raad ik het af om zelf aan de slag te gaan met ketamine zonder profesionele hulp. Uit mijn ervaring weet ik dat het gewoon fout gaat als je het in je eentje gaat doen. Hopelijk heb ik iemand hiermee geholpen."