Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"afkickkliniek hoi,ik ben zelf methadon verslaafd en slink 50 milliegram daarbij rook ik ook nog iederedag cocaine..het gaat thuis niet goed. en ik wil het gaan proberen om naar een afkickkliniek te gaan. me ene helft zegt dat ik moet gaan en me andre helft niet..dat is waarschijnlijk geen goed teken maar ik wil tog gaan..ik zie er namelijk heel slecht uit en ouwe bekenden van me schrikken als ze me zien.. en daarom wil ik aan de wereld bewijzen dat ik wel van die zooi kan afblijven en er wel goed uit kan zien.. ik wilde eerst naar emillie hoeve gaan. maar heb daar zulke slechte verhalen over gehoord.. nu ben ik aant het kijken om naar de rodersana kliniek te gaan.het is wel in brabant volgens mij en ik kom uit leiden. wie heeft ervaring met die kliniek?? wie is er geweest? khoop dat ik een reactie krijg..er staan wel ervaringsverhalen op de site maar die zijn van mensen boven de 45 en ik ben 25 .ben benieuwd of er ook jongeren zijn geweest! groetjes anoniem"
"hoi hoi,hoe maak je je eigen topic aan dan zit wel te kijken maar kan het niet vinden! groetjes anoniem"