Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste drugsfanatiekelingen, Ik heb DMT tot mijn beschikking, en wil dit graag roken. Nu weet ik dat DMT verdampt moet worden, en dat dat niet in een standaard glazen pijp gaat. Is dit een goede pijp? http://www.grasscity.com/eu_nl/black-leaf-oil-glass-vaporizer-pipe.html Ik denk het wel, maar ik wil het even weten voordat ik een verkeerde pijp koop... Alvast bedankt!"