Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben nu 15 en ga met oud en nieuw voor het eerst een pilletje slikken, ik weet dat het waarschijnlijk niet zo'n goed idee is op mijn leeftijd maar ik kan nou eenmaal niet wachten. Ik had alleen een paar vraagjes: -wat kan ik het beste nemen? En moet ik dan een hele/halve/kwart nemen? -hebben alle knallen en geluiden enig effect?(Worden ze heftiger ofzo?) Alvast bedankt"