Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is de eerste keer in me leven dat ik op een forum wat ga schrijven dus weet niet of ik het in de juiste categorie heb geplaatst. Het is inmiddels al meer dan een jaar aan de gang, Me vriendin en ik hebben meer dan een jaar geleden een paar weken achter elkaar de drugs mephedrone gebruikt ( miauw miauw) De laatste keer dat we het gebruikte voelde me vriendin zich opeens niet meer goed. ze kwam van het toilet en zei "Schat ik weet niet wat er aan de hand is maar ik voel me opeens heel naar" Dus we liepen buiten in de frisse lucht een rondje in de hoop dat ze zichzelf wat beter zou gaan voelen. Dit was jammer genoeg niet het geval. Na enkelen weken was er nog geen verbetering en begonnen we ons zelf ernstig zorgen te maken. ze ging wat rond snuffelen op het internet en de symptonen kwamen precies over met wat mensen derealisatie noemen. ze voelde zich buitengesloten van de wereld en niks drong tot haar door. in het begin was het zo erg dat ik zelfs haar haren moest wassen onder de douche omdat ze daar zelf niet tot toe in staat was. we zijn bij verschillende doktoren geweest en bleven maar doorverwezen worden. Zonder maar enige bevestiging wat het nou zou kunnen zijn. we zijn nu al meer dan een jaar bezig en me vriendin zit nog steeds iedere dag thuis en voelt zichzelf nog steeds beroerd. ze werkt niet meer ze gaat niet meer naar school. we zijn eindelijk aan de beurt bij Psyq dat is een plek voor psychische problemen. maar we weten nog steeds niet zeker wat het nou is de symptonen komen helemaal met Derealisatie. Maar bij de meeste mensen duurt het gemiddeld maar 2 weken tot een maand en wij zijn ondertussen al een jaar verder. . heeft iemand e ig idee wat het zou kunnen zijn? Ik wil weer me normale leven terug. want zoals het nu gaat word niemand gelukkig van. help"
"waarom reageert er niemand op mijn post?"
"Bedankt voor jullie reacties. ik heb het mischien niet helemaal goed uitgelegd. me vriendin is ook zo duizelig dat ze niks kan ondernemen, als ze bijvoorbeeld de hond gaat uitlaten is ze ook al bang dat ze flauwvalt vanwege de duizeligheid. ik weet dat het niet goed is al dat thuis zitten enzovoort. alleen ik heb nog nooit gelezen dat derealisatie zo lang aanhoud. alleen ze zegt altijd als ik haar er op aanspreek "ik heb het erger dan hun" of "ik ben al te ver" of " ik kan niks omdat ik anders omval vanwege me duizeligheid" en ik weet dat je met dat gedrag niet verderkomt. alleen dalijk valt ze echt flauw, of gebeurt er echt iets als ze zichzelf pushed. ik ben geen dokter dus ik weet niet wat ik er het beste aan kan doen"
"we lopen ook dagelijks buiten. alleen ze blijft maar duizelig, als ze stilstaat heeft ze ook geen balans of wat dan ook. we weten allebij dat we het niet moeten voeden die angst en dat doen we ook niet. alleen er veranderd niks. we wachten wel gewoon op de behandelingen die we binnenkort krijgen van PsyQ."
"me vriendin heeft ook last van een angststoornis van zichzelf."