Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey Ik heb een hele tijd lang ritalin gebruikt. Ook gebruikte ik coke maar als ik dat niet had nam ik wel vaak ritalin. Ik vind het ook dikke rotzooi... Ik zat op speciaal onderwijs met veel adhd kinderen dus kon er makkelijk aankomen. Daardoor was het toch wel verslavend. maar ik vind het dus echt rotzooi maar als ik niks anders had...tsja"