Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben iemand die niet graag risico's neemt, en zou daarom nooit verder gaan dan wiet. hoewel ik zoiezo eenmalig paddo's wil gebruiken. maar nu heeft een vriend van mij sinicuichi gekocht bij een smartshop, de effecten zijn bekend(al gebruikt i.c.m. alcohol en wiet). mijn vraag is of sinicuichi schadelijk is? dankuzeermeneer."
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? ik ben 15 en heb rond de 20 keer geblowd, 1 keer lachgas gedaan, en drink bijna elk weekend wel 4 biertjes. ik heb al 3 maanden niet geblowd omdat ik bad ben gegaan, en dat een van de naarste3 ervaringen was die ik ooit heb gehad. ook heb ik sinicuichi gerookt en een keer absinth gedronken, dat was beide lachen. dit valt best mee voor een 15 jarige lijkt me? als ik 18 wordt wil ik een keer paddo's proberen :P"