Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een paar vraagjes over ketamine. ik ben van plan ketamine te gaan proberen maar ik wil nog een ff wat dingetjes zeker weten. ik heb zelf mephedrone een paar keer gebruikt maar om de dip van de volgende ochtend gebruik ik dat niet meer. ook heb ik een keer coke gebruikt maar omdat ik niet zoveel had ben ik maar verder gagaan met mephedrone. wiet gebruik ik wel eens in het weekend omdat ik het wel grappig vindt verder drank (wie niet?). kan iemand mij vertellen of ik de volgende dag een dip heb. zou ik het bijv. om 18:00 kunnen gebruiken en de volgende dag gewoon zonder porblemen om 7 uur op kunnen staan? is het verslavend? wat ik daarmee bedoel is dan als ik een lijntje neem en het is uitgewerkt en ik heb nog wat liggen of ik dan meer ' moet' nemen zoals bij meph. als ik stoned ben vindt ik het geweldig om bijv te douchen of (wat ik meestal doe) in bed liggen en muziek of een podcast van jensen te luisteren, is dit bij ketamine ook?"