Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"geluksdukaten bedacht ik even zelf, als koosnaampje... Ik ga er vanuit uit dat ze gewoon mickey mouse heten ofzo. http://www.signnetwork.com/decals/Decals/CARTOONS/Cartoon_Characters/images/Micky Head.jpg dat is de afdruk, voor het geval je het niet herkende. thanks anyway."
"Ja balen... Haal ik een keer wat in Den Haag... Bedankt!"
"Hallo! Ben nieuw hier dus vergeef me wanneer ik het verkeerd gedaan heb. Dat aanmaken etc. Swim heeft zojuist pillen gekocht waarvan hij dacht dat het xtc was. Lees op veel sites dat het waarschijnlijk fake pillen met MCCP erin zijn. Ook lees ik ergens dat het om 2cb kan gaan. Nergens lees ik xtc?!? Oh nee! Misschien kennen jullie deze geluksdukaten en kunnen jullie me helpen? Hoop ze morgen nog even voor het weekend snel langs de test service te janken maar toch... Alvast bedankt! Hier onder een foto: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } x - haagse antoine."