Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Sorry dat ik weer een Ritalin topic begin, maar heb een vraag erover en andere topics zijn zo oud. Anyway, ik ben afgelopen week bij de psych gweest omdat ik al jaren rondloop met vrij zware depressies en vanalles erbij. Nu heb ik dus verteld dat ik deprie was, nergens iets om geef en niks volhou (opleiding sport whatever). Daarnaast ben ik ook super vergeetachtig omdat ik denk ik niks het waard vind om bij stil te staan. Ik snap dat hier wel wat symptomen van add inzitten maar er zijn meer factoren die het wel zo'n beetje uitsluiten. Dus, psych zei ineens dat ik ADD had (wat ik zelf niet echt geloof) En nu slik ik Ritalin. Maar ik ben nu echt zo vergeetachtig dat et nergens meer op slaat. Ik kan een kamer uitlopen en 1 op de 3 keer vergeet ik waarom of moet ik daar serieus over nadenken. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt? die vergeetachtigheid Verder doet Ritalin niet zoveel met me. Ik blijf altijd stilzitten voor me uit turen op me stageplaats. Ik blijf er wel lang wakker door en ik eet iets minder. En als ik iets meer pillen slik dan normaal dan wordt ik een beetje duizelig wat wel een beetje prettig aanvoelt."
"Ik ga ook in therapie, ook omdat ik het gewoon leuk vindt. Maar ik heb nooit gelooft dat het me gaat helpen. Heb ik ze daar ook al verteld. @ 023User wat jij zegt ben ik wat naar op zoek. Kunnen ADD mensen altijd goed slapen van Ritalin? Ik kon al nooit echt goed slapen ofzo, maar het is nu alleen maar minder geworden daar Ritalin. Dus dat zou al een aanwijzing kunnen zijn dat ik geen ADD heb? (Behalve dan dat het al weinig effect op me heeft.)"
"Thx voor de replies Ik raak niet hyper van ritalin.. wordt er ook niet rustig van. Maar ik was altijd al heel erg rustig. Iets te rustig eigenlijk. Dat ik er minder van slaap vind ik zelf alleen maar een pluspunt. Ik weet eigenlijk niet echt wat het doet... Owja en ik doe verder niet aan drugs, 1x joint geprobeerd en vond het te ranzig om te roken."