Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"helpt dat echt? loop ook te klooien man. eerst maar is alleen 2x 3ml of 4 i2;00 en 14;00 beter 13;00 en 15:00 anders neem je dr toch nog 1 voor t eten. hoop dat t me gaat lukken, voelt wel vet vaag. iemand nog nieuwe verse goeie tips PLIEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS word r niet vlolijker van grtz uit aalsmeer"
"hallo daar ben ik weer. hoe lees ik m,n berichten? want zag 1 bericht bij m,n vorige reactie van gister. gister om 14;00 me laatste 5ml g genomen. vanacht goed geslapen van 22;30 tot 9;00 maar me bed was zeiknat van zweet. vandaag wou ik op karakter gewoon nix nemen. het gaat goed maar wel met een jointje en biertje. nu ben ik dus 33 uur clean. wel zin om nu 1 te nemen maar doe t niet. nog maar n jointje zo en n biertje en inslapertje en dan lekker slapen. zie ut morgen wel weer. me streven is voorlopig alleen t weekend g te nemen. wie heeft er verder nog tips voor me? mvg jakkie"
"jaaa hier is jakkie weer, nu al 57 uur geen g genomen wel lekker aan de boorel en jointje. verder geen rare dingen. denk dat je als je goed luistert naar je lichaam, er wel uit komt. ben ook zonder hulp van de coke afgeraakt na 16 jaar gebruiken. jammer dat hier weinig reacties komen. de laaste was van 2008 zitte nu in 2010 me streven is ghb alleen in t weekend,,,, hoop en denk dat dat me wel lukt groetjes jakkie ps. als je tijd nix op heb is 3ml per x wel verstandig toch? niet gelijk weer 5 of 6 ml???????????????????"