Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik ben rond m'n 17e begonnen met blowen, het begon nog allemaal rustig met af en toe is een blowtje. naarmate ik wat ouder werd werd mijn wiet gebruik steeds regelmatiger en op m'n 21e had ik m'n eerste depressie te pakken. Ik had voorafgaande aan die periode dagelijks sterke wiet gerookt. altijd s'avonds maar vaak ook overdag. Ik ervaarde veel irrationele sociale angst, ocd achtige verschijnselen en was compleet uit het veld geslagen. ik gamede bijna hele dagen en sprak niet meer met vrienden af en ging nooit meer echt op stap. Ik heb me toen zelf een soort van uit die depressie getrokken door veel te gaan sporten en proberen met vrienden af te spreken. Helaas bleef ik wel gewoon wiet roken en adoreerde ik het ook echt. Het voelde weer fantastisch. M'n vrienden zeiden wel al die tijd dat ik moest stoppen omdat ik er dom van werd etc. Ik luisterde niet en bleef high op die wolk. Ik blowde alleen nog maar in m'n eentje. Ik werkte toen fulltime en had ook nog redelijk contact met m'n vrienden. Na een poosje in het buitenland te zijn geweest zonder wiet, voelde ik me weer zo down dat ik weer naar huis kwam. Hier ben ik weer begonnen met blowen en kwam ik weer in dezelfde situatie terecht. Extreem paranoia over wat mensen van me dachten, depressief, sociaal angstig etc. Ik zit nu hele dag thuis en het voelt als een soort burn-out. Ben inmiddels 20 dagen gestopt maar ervaar nog niet erg veel voordelen van het stoppen.. Iemand een soortgelijke ervaring die mij er misschien kan bij helpen weer m'n leven op te pakken? mijn realiteitsbeeld is behoorlijk verstoord.."