Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal. Ongeveer 2 maanden geleden, heb ik samen met wat vrienden van mij 2cb gebruikt. We hadden via een site korting gekregen voor een weekendje slagharen met daarbij overnachting in het wigwam-park wat naast het park ligt. Het was de perfecte locatie om spacen, het wigwam-park(space-park) was erg groot en we hadden het grotendeels voor ons zelf. van tevoren hadden we een dikke joint gerookt, wat ik persoonlijk erg fijn vind in combinatie met 2cb. Aan het eind van onze trip haalde we onze slagroomspuit tevoorschijn en hebben ik en een vriend een ballonnetje met 2 patronen per persoon gedaan. Het resultaat was nog spacender dan het effect zelf, we kwamen namelijk in elkaars trip te zitten. Ik had dit nog nooit meegemaakt en vond het geweldig, net als mijn vriend. Een aantal weken terug heb ik weer 2cb gedaan, dit keer in een bos (aanrader). Samen met drie andere vrienden heb ik lekker zitten trippen. We hadden een doosje lachgas patronen mee genomen omdat ik wist dat ik hetzelfde effect weer wilde beleven als de vorige keer. Onze eerste ballon was heftig, maar niet speciaal. Ik was me meer aan het concentreren op het niet omvallen tijdens het staan. na 15 minuten voelde we ons nog steeds niet helemaal helder, we wisten alleen niet of dit kwam door de 2cb of de na-space van de lachgas. Het begon te regenen (erg jammer) en we gingen terug naar de auto. In de auto kwamen we even bij en deden de volgende ballon(2 patronen p.p.) met techno op de achtergrond, dit vind ik persoonlijk de beste muziek tijdens een lachgas-trip. We begonnen allemaal te inhaleren en langzamerhand begonnen we te trippe. Ik voelde de muziek me begeleiden in de trip en werd er helemaal in mee gezogen. Op dit moment maakte iets mee wat ik zo gaaf en spacend vond, ik opende mijn ogen en iedereen in de auto maakte dezelfde beweging. op de opbouw van de drop bewogen we naar de autoradio toe met ons hoofd, blazend op de ballon, terwijl iedereen zijn ogen nog gesloten had(behalve ik). Opeens dropte de beat en iedereen opende zijn ogen. We riepen allemaal naar elkaar dat we extreem hard gingen. Dit was waarschijnlijk een ontlading van vreugde omdat we nog nooit in dit stadium waren geweest. Een van mijn vrienden riep dat hij onze hoofden helemaal uitgerekt zag worden, ik zag dit niet maar een andere vriend zag dit wel, ze zaten in elkaars trip. Totdat deze trip uit begon te werken hebben ze samen zitten spacen, dit was het moment dat ik tot de realisatie kwam van ''de lachgaslift''. De tijd daarna hebben we zitten naspacen van deze geweldige trip. een kwartier later deden we de volgende ballon. Iedereen begon te zuigen op zijn ballonnetje. Ik had wat moeite met het vastgrijpen van het tuitje dus ik begon 5 seconde later met zuigen. Ik zag mijn vrienden net iets eerder in hun trip komen en alles wat ze deden gebeurde met mij ook alleen 5 seconde later. Toen ik merkte dat ik mijn ballon uit mijn mond moest halen vanwege zuurstoftekort, merkte ik dat een vriend naast mij dit ook had gedaan. Hij spacede hem net wat harder dan ik deed omdat hij wat langer op zijn ballon had gezogen. Dit was het moment dat mijn theorie over de lachgaslift wel waar moest zijn. Zodra ik niet meer aan de ballon zoog merkte ik dat mijn trip weer omlaag ging en dat gebeurde ook bij mijn vriend. Het fascinerende was dat nu die vriend die naast me zat alles deed wat ik deed alleen dan 5 seconde later. Ik vind het nog steeds moeilijk om de situatie duidelijk te beschrijven maar oh wat was het spacend. We waren uitgespaced en ik vertelde mijn vrienden over de zojuist opgeboende ervaring. Ze begrepen me en samen bedachte we het volgende: De Lachgaslift Zie de lachgas als een valuta, en als voorbeeld nemen we een hotel met een lift. Je komt een hotel binnen en in dat hotel betaal je een bepaalde hoeveelheid lachgas om hoger in het hotel te komen. Neem je niet genoeg lachgas in, dan kun je niet in de lift komen omdat je niet genoeg bij je hebt: je spaced niet hard genoeg en wordt na een tijdje uit het hotel gezet. Heb je wel genoeg bij je dan kun je de lift in met een nog onbekende bestemming, dit ligt aan jou. Hoe langer je blijft inademen hoe hoger je komt, en hoe meer lachgas je bij je hebt hoe hoger je komt. Ondertussen begeleid de muziek je omhoog en je zien de niveaus voor je langs gaan. Ben je tevreden met het niveau waar je je bevindt, dan kun je uitstappen, hiervoor moet je stoppen met zuigen aan de ballon. Ben je uitgestapt dan kun je op dat niveau spacen gedurende de tijd dat de lachgas werkt. Begint het uit te werken dan ga je rustig met de lift omlaag en tenslotte verlaat je het hotel. Het gave van de trip is dat het mogelijk is dat je op hetzelfde moment uitstapt als je vrienden. Op dit moment heb je dezelfde space en ga je even hard. Jammer genoeg is het ook mogelijk dat die vrienden hoger of lager kunnen uitstappen, je hebt die intense ervaring. Niemand is ooit bij het hoogste niveau geweest, omdat je altijd meer lachgas kan innemen en altijd langer kan doorademen. Hier loop je dan wel het gevaar dat er meer risico's zijn zoals zuurstoftekort. Ik vroeg me af of iemand wel eens zo'n ervaring heeft gehad en of het vergelijkbaar is met jou theorie. Het kan natuurlijk ook zijn dat we dit logisch leek in onze space maar dat het eigenlijk nergens op slaat. Ik hoop binnenkort weer eens deze ervaring te hebben zodat ik het nog beter kan beschrijven."
"Ik heb het denk ik niet goed duidelijk gemaakt, maar wat ik me afvroeg was of jullie ervaring hebben met in elkaars space komen dat volgens mijn theorie op het zelfde niveau zit."