Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, Ik zit even ergens mee. Het is namelijk zo dat mijn vriend niet lang geleden voor het eerst XTC heeft geprobeerd en heeft gezegd dat wanneer de mogelijkheid zich weer voordoet hij waarschijnlijk weer gaat gebruiken. Ik ben er eigenlijk zeer op tegen, maar heb besloten het voor nu te accepteren en om te kijken hoe het gaat. Waar ik mij ook redelijk veel zorgen om maak is het feit dat hij zijn vrienden vertrouwd en alles aan ze over wil laten. Ik weet niet of de vriend van wie mijn vriend zijn pillen krijgt, deze zelf laat testen of dat hij zijn dealer gewoon vertrouwd (en volgens mij weet mjin vriend dit zelf ook niet eens). Om mij iets minder zorgen te maken, zou ik eigenlijk aan de vriend van mijn vriend willen vragen of hij zijn pillen zelf laat testen en zo niet dat ik ze zelf dan wel zou willen laten testen voor ze. Ik ken zijn vriend niet heel goed maar heb wel dagelijks de mogelijkheid om met hem te praten. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik hem zal vertrouwen wat betreft zijn XTC gebruik, dus denk ik zelf niet dat ik nu tegen hem moet gaan beginnen over wel of niet geteste pillen. En stel dat ik aan zijn vriend vraag of hij zijn pillen zelf laat testen, dan wil ik dit ook niet achter de rug van mijn vriend om doen. Wat kan ik nu het beste doen? Mij gewoon er helemaal niet mee bemoeien en gewoon zien wat er gebeurd? Aan zijn vriend vragen of deze zijn pillen zelf laat testen of dat hij dit aan zijn dealer overlaat waar mijn vriend bij is? En zo niet kan ik hem dan vragen of ik ze mag laten testen of niet? Of zijn er nog andere mogelijkheden om hiermee om te gaan?"