Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"''Doe mij maar een kwartje rennie'' (maagzuur) ''Jouw pijn, mijn pijn'' (mdma dat blijft hangen in je keel haha)"
"Hallo drugsgebruikers, Zaterdag gaan we ons eerste bommetje speed doen. De speed is 55-60% Wij zijn rond de 173, wegen 61-62 kg en zijn 22 jaar! Kan iemand ons advies geven? We dachten zelf aan een bommetje van 75gr rond 11 uur en nog een bommetje van 75 rond 2-3. Is dit te veel voor ons gewicht? Mensen nog tips? Merci!"