Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo drugsgebruikers, Zaterdag gaan we ons eerste bommetje speed doen. De speed is 55-60% Wij zijn rond de 173, wegen 61-62 kg en zijn 22 jaar! Kan iemand ons advies geven? We dachten zelf aan een bommetje van 75gr rond 11 uur en nog een bommetje van 75 rond 2-3. Is dit te veel voor ons gewicht? Mensen nog tips? Merci!"
"''Doe mij maar een kwartje rennie'' (maagzuur) ''Jouw pijn, mijn pijn'' (mdma dat blijft hangen in je keel haha)"