Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, ik ben nu zo'n 4 weken gestopt met blowen na een periode van ruim twee jaar. Ik rookte altijd hasj en geen wiet. Nu voel ik mij heerlijk fris en energiek sinds ik gestopt ben en merk ook dat ik in veel meer dingen zin heb. Ook sport ik meer en op werk kan ik mij een stuk beter concentreren. Nu zal je denken waarom wil deze man nog blowen als zijn leven zo verbeterd is? Ik heb niet echt een craving, maar soms mis ik gewoon avonden lekker stoned op de bank met een serie of film! Nou ben ik benieuwd of ik bijvoorbeeld 1x in de week op een zaterdag gewoon lekker kan blowen zonder (teveel) nadelige effecten. En dan heb ik het niet over een terugval, want ik denk dat ik dat in toom kan houden. Ik heb het over het energieke blijven en goed kunnen concentreren etc. Wat is jullie ervaring hiermee en merken jullie ook met 1x in de week veel nadelige effecten? Ook qua geheugen vind ik t nu heerlijk dat ik meer onthoud en zou t echt zonden vinden als dit allemaal ten kosten gaat van 1x in de week 1/2 blowtjes roken! Zou graag jullie ervaringen/meningen hierover horen!"
"Dank voor de reacties. Ik rookte altijd pas na het eten en nooit overdag. Voorheen rookte ik in het eerste jaar dagelijks 2/3 blowtjes zo'n 5gram in 2 weken denk ik. Het tweede jaar was ik klaar met mijn studie en wilde ik focussen op mijn nieuwe werk en kon ik het beperken tot het weekend en dan ook zo'n 2/3 per avond. Alleen met vakanties deed ik het wel elke dag, maar als ik weer na werk ging dan kon ik het weer beperken tot het weekend. Ik ben dus altijd wel in een soort roes geweest, omdat ik nooit langer dan 4/5 dagen ben gestopt. Natuurlijk de dagen dat ik niet rookte voelde ik mij al frisser dan normaal. Vandaar ook mijn vraag of dit nu invloed heeft na een stop van 4 weken en ik een keer helemaal ben "gereinigd" van binnen en de stoffen mijn lichaam zo goed als uit zijn."