Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is zo goor dat wanneer ik het zonder water neem ik echt kotsneigingen moet onderdrukken. Ik moest laats een keerje een verpoederd pilletje wegwerken op het toillet zonder water, want je mocht je flesje niet meenemen. Als ik dan eenmaal high ben echter, smaakt het opeens naar salmiak . Maar toch krijg ik dan nog die kotsneigingen dus kennelijk is er nog wel een deel van mijn lichaam dat zich niet laat foppen"