Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon een doosje Pickwick Kamille thee in huis halen. 1 zakje is precies goed voor 1 joint. Nadat je gewend bent aan de smaak wil je niet anders meer. Het voordeel van kamille is dat als je het met wiet rookt het net zo werkt als dat je tabak erin gestopt zou hebben, je krijgt dat stonede in plaats van dat highe wat je krijgt als je puur rookt. Dus je gaat er niet op achteruit want gewoon relaxed en je rookt minder meuk."
"CuriousExplorer zei: Ligt het aan de hoeveelheid weed of je stoned of high wordt? Ik dacht namelijk altijd dat het aan de weedsoort lag. Wist ik niet, maar ik ben dan een absolute leek op dat gebied Klik om te vergroten... Het is de combinatie tabak/wiet die je stoned maakt. Zou je zonder tabak roken dan wordt je high. Met tabak ben je een stuk minder aktief zowel in gedrag als qua denkraam, hoewel dat laatste soms anders lijkt natuurlijk. Zonder tabak heb je (ik) een knap aktieve geest en niet die dikke ogen/witte kop enzo. Het is een heel andere ervaring die wat mij betreft onrustig is. Wietsoorten hebben wel verschillende uitwerkingen ja maar je kunt de uitwerking grotendeels zelf beinvloeden door hoe je het tot je neemt. Je hebt vast wel eens een cakeje gegeten. Dat is toch heel anders of niet."
"bubblegum"