Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, nou ik ben het tripmaatje van tripper en samen hebben wij de dmt wereld betreden. ongelovelijk wat tripper had meegemaakt.(maar ik ook) we hebben zelfs een keer telepatie gehad zonder dat we erbij praten(mensen hoorden ons alleen wat brabbelen en na de trip konden we elkaar opvullen in het verhaal.) we hebben allebij wel steeds een andere trip maar zit toch telkends dicht bij elkaar. ik zag bijvoorbeeld aliens en viel niet uitelkaar ook ben ik al 2 keer in een breaktrough geweest maar 2 keer anders en ook 2 keer in dezelfde ruimte maar bij mij was het wit. ik kwam in een soort kamer en overal was wat te zien(ik zag veel gezichtsgedaantes en was erg erg raar) de 2e keer was ik zelfs 30 sec 1 met alles,dwz ik was 1`met de universe.voelde geen lichaam of iets maar was lucht zeg maar.(toch een zelfde iets als tripper) en elke keer is mijn trip geweldig.(gelukkig heb ik weinig angst daarboven) wel is het bijlangrijk denk ik dat je jezelf goed voelt anders kan het best angstig zijn. een goeie tip die ik geven kan is: als je de aliens ziet moet je gewoon het eten aanpakken (komt allemaal goed) groetjes aan tripper en laten we weer eens een sessie houden(is alweer een tijdje geleden) freakje"