Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoewel zelf al 40+ valt het ons op dat er maar zeer weinig 30+ psychonauten zijn. Of misschien zijn ze er wel maar laten ze weinig van zich horen. Kortom... ben je, of zijn jullie, 30+ laat eens wat van jezelf horen!"
"Svali zei: Tegenwoordig val ik wel onder de psychonauten sinds mijn eerste ayahuasca ervaring. En ben inmiddels 35 jaar. Klik om te vergroten... Yeah we're not alone! Misschien ook handig om mijn vraag wat ruimer te stellen en het woord psychonauten (wat idd eenzijdig is) te vervangen door euh.. poly-drugsgebruikers."
"Svali zei: franx zei: Ayahuasca is wel het enige wat ik nog gebruik aangezien ik twee jaar geleden ben afgekickt van alle andere drugs. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Wij wisselen het een beetje af....afhankelijk van het doel en de stemming. Gelukkig hebben we het naar ons gevoel prima in balans."
"Ha de groep oudjes groeit. Nog even en we kunnen een heuse 30+ meet op gaan zetten."
"trippelh zei: Gaan jullie met de feestdagen ook gebruiken en wat wordt het dan en wat doe je ? Wij gebruiken 1 x per jaar 2 keer snel achter elkaar . Dit jaar gaan we 2 de kerstdag en oud en nieuw gebruiken , we gebruiken mdma en halen de matrassen naar beneden en genieten van een mooie avond met veel praten , aanraken , spelletje en erotische dingen. Kortom 2 fantastische dagen Klik om te vergroten... Dat klinkt best wel tof. Onze planning ziet er ongeveer zo uit: Eerste kerstdag zal traditioneel en braaf met de familie doorgebracht worden. Tweede kerstdag is het werken geblazen. Met oud en nieuw hebben we eigenlijk nog geen plannen behalve dan dat we ergens na middernacht onze pubers (die tot dan de hele avond op pad zijn) thuis zullen opvangen. We zijn met de planning niet verder gekomen dan als het een mooie avond is trippie in Amsterdam vuurwerk bekijken of, als het minder mooi weer is, saampjes thuis van elkaar en de avond genieten waarbij het nog niet zeker is of we dat juist met amf of een tripmiddel zal zijn. Keuzes"
"Bbcarla zei: Klinkt goed! Ik hou het bij blowen en een witte kerst.Uit eten gaan en voor de rest nog niet echt plannen gemaakt.Ik ben op 1e kerstdag 3jaar geleden 2 dierbaren verloren. Klik om te vergroten... Hopelijk zal het verlies je kerst niet al te negatief beïnvloeden. Sterkte daar. Maar wat doe je dan met oud en nieuw?"
"Hi WeirdyBeardy Welcome to the club Waarom is je gebruik beperkt tot paddo en wiet? Gebruik je uit medische redenen of is het zo gewoon voldoende?"
"Bbcarla zei: Thuis vieren en naar het strand om het grote vuur te bekijken.Gezellig met zijn tweetjes en om 12 uur de buurtjes goede wensen brengen. Ach,we maken er wat van met kerst.Lekker wijntje erbij met hapjes en ik heb met kerst ook nog een verrassing.Ik heb een laserbeamer waar een heel scala programma,s opzitten.Heb hem al uitgeprobeerd gaaf joh.Heb geen vuurwerk nodig met zo,'n ding. Klik om te vergroten... Gaaf een laserbeamer! Zo te horen hoeven we ons over jullie geen zorgen te maken tijdens de feestdagen Veel plezier"
"WeirdyBeardy zei: franx zei: Waarom is je gebruik beperkt tot paddo en wiet? Gebruik je uit medische redenen of is het zo gewoon voldoende? Klik om te vergroten... Het zijn natuurproducten, dat "voelt" voor mij wat beter. Dat ze ook nog eens op een legale manier te verkrijgen zijn is natuurlijk ook prettig Mijn vrindin is ook tamelijk anti-drugs, dus andere producten zijn wat moeilijk te verkopen thuis. Ben wel eens benieuwd wat bepaalde andere stoffen met je doen, vooral XTC en LSD. Maarja heb ook niet zo veel zin om het illegale circuitje op te zoeken dus ik vind het allemaal eigenlijk wel prima zo Klik om te vergroten... Ik snap je helemaal. Maar zo te lezen heb je een prima balans gevonden. De natuurlijke producten zoals dmt en mescaline voelen inderdaad anders aan. Pas bij (of na) LSD komt er qua gevoel een omslagpunt. Althans zo ervaar ik dat."
"Missyy23 zei: Probeerenleer zei: Zolang je bedoelt: "die drugs zijn een aanvulling op je sexleven en niet JE sexleven" ben ik het er mee eens. Klik om te vergroten... Klopt helemaal, wat er niet al in zit kan er met geen enkel bedenkbaar middel ter wereld opeens zijn, weet ook uit ervaring dat hoe leuk iemand ook is qua uiterlijk en innerlijk, die natuurlijke flow en klik op sexgebied heb je nou eenmaal niet met iedereen...kut but true... Klik om te vergroten... Dit"