Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben net nieuw..Even voorstellen:moeder 39 jaar 3 kids,was verslaafd aan heroine,van 1986tot1989.Hierna kwamen DE problemen,ik kreeg methadon[bouman]maar ik ging bijkopen,dit is abnormaal hoog geworden.Op het laatst[2005] had ik 180mg van Bouman en kocht ik nog bij In 05 kwam ik in ziekenhuis voor hart te liggen,nne nooit zou ik meer zoveel slikken..Dat nam ik me stellig voor!Ik ben gaan dalen,rustig aan..ik werd sterker [lichamelijk],het ging prima,ik deed leuke dingen,ik was eindelijk niet meer ziek,ik zwom weer. Ik begon energieker te worden,ik was zo trots op mezelf!Ik slik die troep al vanaf m'n 16e..ik heb nooit meer bruin gebruikt.Als ik aan de hoeveelheden dacht die ik geslikt heb,werd ik missellijk..toch ben ik zo'n 4 weken terug extran gaan slikken..Ik had energie,ik voelde me goed...Je raad het al,nu ben ik terug bij af..ik slikte soms 50mg bij m'n 50mg..'waar ben ik mee bezig'...ik doe het zelf,m'n man wil ik niet weer voorliegen,ik ga een afspraak maken bij de arts maar ik lees hier over medicijnen die ik niet ken..zou dat wat voor mij zijn?M'n doses is 50 mg[bouman]wie heeft er een goede tip?Dat het SUPER stom is weet ik al..maar ik wil zo graag dat het weer goed komt...Frannie"