Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is wel zeer interessant voor de DMT nieuwsgierigen onder ons http://www.nationalgeographic.com/adventure/0603/features/peru.html"
"De Beatles in hun psychedelische fase zijn gewoonweg briljant.Vooral Sgt Peppers pfjoe dat luisterde ik voor het eerst toen ik op paddos zat nouw ik zat echt ff in happy pepperland hoor En the doors /jimi hendrix zijn ook vet.Verder Pink floyd die kan je ook altijd lekker sturen in een trip; probeer maar ook eens hun eerdere werk en dan bedoel ik vooral de album a Saucerful of Secrets. Progrock is echt de bom als tripmuziek Verder heb ik one van metallica zelfs nog gehoord dacht dat ik misschien bad zou gaan maar integendeel hahahah ik werd er heeel vrolijk van lachtte de heeele wereld uit het is alleen wel met dat soort muziek zo dat als je de harde gitaren hoort het niet echt mooi kan klinken waarschijnlijk omdat je dan niet echt in de rockmood bent. Ik raad je ook aan de klassiekers stairway to heaven en child in time te luisteren. Verder wil ik nog wel allerlei muziek proberen zoals klassiek enzo. Hiphop zou ik afraden wat mij betreft op paddos eigenlijk misschien beetje hetzelfde als wat ik zei bij metallica."