Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben nieuw hier, ik heb me geregisteerd want ik heb een vraag/probleem: Ik ben 16 jaar Ik ben ong. half uur geleden aangehouden door politie. Het voorval: Ik was buiten op een openbare plek een joint aan het DRAAIEN. Het wasn niet voor mij. Staat ook in de verklaring van de politie. De verklaring: Het wiet is niet van mij, ik draaide de joint voor iemand anders aangezien in mijn woonplaats geen shop is en waar ik was wel. Ik wist niet dat dit niet mogt Wat kan ik verwachten nu? het wiet is ingenomen. Ik hoefde ook niet mee naar het bureau. We hebben op de plaats delict een verklaring afgelegd. Mijn handtekening staat eronder. Gelieve zo spoedig mogelijk reageren. Bij voorbaat dank"
"Hoe hoog is de boete? En ik denk dat ik het aan mijn ouders gewoon vertel.. Hoe doe ik dit het beste?"
"Ik kreeg ook een proces verbaal o.i.d. opgestuurd ofzo, en bericht over taakstraf... En de enige verklaring die afgelegd is was op zo'n kladblokje met mijn handtekening eronder. (later)"