Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, Ik ga voor het eerst wietplantjes kweken en ik zit met een vraagje :d waarschijnlijk heel dom maarjah :d als ik de zaadjes heb laten ontkiemen en er is een wit worteltje verschenen hoe moet ik deze dan planten? alles onder de potgrond stoppen? of alleen het wit deeltje of.. :d alvast bedankt groetjjes"