Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, Kan ik wat meer info krijgen over het enten zelf? Met foto's zou geweldig zijn? Wil een paar van mijn peyote's enten op sanpedro maar heb wat vragen. Moet je ze lijmen? had dat gezien op youtyube maar vind dat wel raar? Wanneer ent je het best zome of winter of beide? Hoe lang moet je er druk op zetten met elastiekjes to ze vastgegroeid zijn? Zijn er nog belangrijke punten? Alvast bedankt, groeten Fly."