Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb afgelopen dagen op het forum zitten rondneuzen en ben er al een hoop wijzer door geworden! Jullie hebben me erg nieuwsgierig gemaakt naar alle leuke (en relatief onschadelijke) stofjes die er verkrijgbaar zijn! Ik heb een paar maanden geleden voor het eerst 4 FMP geprobeerd, en vond het erg lekker spul. Zoals iedereen al omschrijft niet te heftig maar gewoon lekker energie en lekker een beetje euforie. Het enige wat mij tegenviel was dat na een uurtje of 3 de euforie wegvalt en je alleen energie overhoudt. Nou is dat wel prima, maar toch had ik het gevoel alsof er vanaf toen opeens wat miste (erg jammer anderhalf uur voor het einde van het feest). Nou ga ik het binnenkort weer eens proberen, maar ik vroeg me af: als je na een uurtje of 2 redosed, blijft het gelukzalige dan ook langer doorgaan? Zo ja zou dat heel prettig zijn (denk het eerlijk gezegd zelf niet). Ik wil ook graag een keer 2cb proberen, dus ik dacht eraan (als ander alternatief) om zodra de euforie wegvalt, een lichte dosis (5 - 10 mg) 2c-b te droppen, zodat ik aan het einde van het feest daar nog lekker op door kan gaan. Heeft iemand hier ervaringen mee? Hou je dan de energie van de 4 FMP en de euforie en lichte trip effecten van 2c-b? Ik krijg waarschijnlijk 2 capsules van 150 mg 4 FMP per stuk, wat veel te veel is (vorige keer dropte ik 110 volgens mij). Maar vraag mij dan ook af of de 4 FMP de 2cb versterkt en wat een verstandige dosering zou zijn. Excuses voor de ongelofelijke lading vragen, maar ik wil er een super avond van maken dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!"