Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1st joint mijn eerstu keer weet uk nog goed. Twas wel ni echt fijn. Ik ging totaal slecht, voelde me compleet nerveus, was echt slecht.. We kochtu een pak chocola, heb ik helamaal alleen opgegeten. Weet nog, we zaten in de auto en ik draaide echt dol. Shit wat een slecht gevoel, en achteraf dan blozende wangen over de chocolade die ik had opgesmikkeld Maar weetiemand hoe hut komt dat je slecht gaat, je niet goed voelt enzo? Weet iemand hoe kan je dat vermijden? Iemand tips?"
"dit artikel gaat over hoe alleen al de aanblik van cocaine, ook dopamine vrijgeeft. Ze hebben het bij ratten getest. Ik vond het wel interessant, en wat een interessante bezigheid als onderzoeker , sjeminé http://noorderlicht.vpro.nl/dossiers/14 ... /14684704/"