Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja we zulle wel zien wat het wordt hé ik zal jullie op de hoogte houden hoe het was"
"ja ik ga er 50 voor betalen het is bij iemand die ik wel kan vertrouwen dus het zal wel goede zijn hoe doet het zelf ook dus, hij zal wel geen rommel snuive"
"ik woon wel in belgie, kweet niet wat de standaard prijzen hier zijn dus.. mss weet iemand van jullie dat ?"
"hoe halen ze de cocaine uit de coca bladeren ? weet iemand dit ?"
"dus je laat de bladeren doorsijpelen met ether/alcohol/petroleum en die uitsijpeling opvangen in een kommetje fzo en het wordt dan coke ?"
"niemand weet juist hoe je dit doet ?"
"dankje voor de reacties ! ik willet zeker is proberen, isser iemand waarbij dit al gelukt is , plantje kweken en daarna de vruchten ervan kunnen plukken ?"
"mwaaa, spijteg dat je er zo weinig vanaf kunt halen anders was het wel een chill plan"
"spacekonijn zei: flashen is voor de gek houden Klik om te vergroten... flashen is trippen"
"het enegste dat ik kan vertellen is als je coke in je kous steekt en je zweet(en het papiertje+coke wordt nat) dan trekt al je coke in dat papiertje en ben je gekloot !!!!"