Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik las dat mescaline verboden is. Maar de kaktus niet. Mag je zo,n peyote of san pedro nou ook vervoeren of verkopen? Of is dat hartstikke verboden.Of moet je dan ook aantonen dat ze niet illegaal ingevoerd zijn? Lijkt me dan lastig aan te tonen. Is het ook afhankelijk van hoe groot/oud ze zijn? In de jaren 80 kon je in a,dam op de bloemenmarkt leuke peyotes kopen. En aangezien ze makkelijk te houden zijn , en zich vermeerderen, hebben we t nu toch over 30 jaar."