Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben binnenkort van plan om voor de eerste keer paddo's te nemen maar ik ben nog aan het twijfelen of ik mexicaanse of equadoriaanse zou nemen, wat is het best voor een eerste keer en wat is het verschil tussen mex. en equad.?"
"BankIer zei: ik zou voor de mexicaanse gaan. je kan beter rustig aan beginnen Klik om te vergroten... heb ik al van veel mensen gehoord dus ik denk dat ik voor mijn eerst keer op het gemak mexicaanse ga nemen merci allesins"