"Beste lezer,
ik was een gezonde jongen van 30 jaar, sportte veel, maar op werk ging het van slechter naar slecht. Het uitgaan was min of meer mijn uitlaapklep, en dus kwam drugs erbij kijken.
Uiteindelijk corona, thuis werken, alleen zijn. Top man!
Tevens is in 2020 bij mij ADHD gediagnosticeerd.
Vanaf november 2020 ging ik toch iets vaker GHB gebruiken, mijn gedachte gang was daarbij;” ach, iedereen drinkt wel eens een wijntje, dan doe ik dit wel”.
Het begon ontschuldig, maar ging van kwaad tot erger.
Mijn hoogte punt was toch wel 4,5 tot 5ml per ander half uur.
Uiteindelijk heb ik enorm veel onderzoek gedaan, onder andere van vele berichten vanuit deze forum. Ik ben mijzelf ab-so-luut ervan bewust dat men zichzelf dient aan te melden bij de verslaving zorg.
Ik heb dit reeds gedaan, zonder schaamte, eenvoudig mijn psychiater gesproken en een persoonlijkheidsstoornis onderzoek gedaan. Hier is mij enorm veel duidelijk geworden, en we werken er ook actief aan.
tevens ben ik nu doorverwezen naar Novadic, om dit ook allemaal voor te leggen.
en nu, wat zijn mijn acties?
Dit is hoe ik het nu doe, en hoe ik het nu ervaar:
10-08 is mijn startdatum. Ervoor heb ik gestruggeld om mijn innames de structureren. Ik kwam van 3ml af, maar nam het zo onregelmatig in. Paniek, angst, zweten en onrust. Doorbijten.
Mijn plan — innames zijn exact om de twee uur, overdag en snachst.
10-08 = 2,2ml gehaald!
11-08 = 2,0ml gehaald! 1x 12,5mg oxa
12-08 = 1,8ml gehaald! 1x 12,5mg oxa
13-08 = 1,6ml gehaald! 2x 12,5mg oxa
(Reden=ruzie privé — ik kreeg een zucht naar GHB , daarom toch maar een oxa genomen.)
14-08 = 1,4ml
15-08 = 1,2ml
16-08 = 1,0ml (vanaf hier beginnen met oxa)
17-08 = 0,8ml
18-08 = 0,6ml
19-08 = 0,4ml
20-08= 0,2ml
21-08= 0,2ml
22-08 = 0,1ml
23-08 = 0,1ml
24-08 = 0,0ml
Mijn bloeddruk meet ik constant voor inname en na inname:
(Voor inname) 30 min vooraf
13-08: 9:40 — 113 sys - 70 dia = meer dan goed
13-08: 9:40 — 111 sys - 68 dia
(Na inname) 30 min vooraf
13-08: 10:22 —- 113 sys - 68 dia
Tot op heden gaat het goed, ik merk vrij weinig van het afbouwen. Tuurlijk ben ik mijzelf ervan bewust dat oxazepam hier een rol in gespeeld heeft (nooit misbruikt geweest in het verleden).
ik ben zeer consistent, heb een doel, wil er mee kappen. Dit ben ik niet en heb het zeker niet nodig.
ik gebruik een gevoelige doseer spuit, en heb genoeg GHB om dit te doorstaan.
daarnaast heb ik verschillende therapieën gevolgd waaronder: CGT (cognitieve gedragstherapie voor ADHD) en start eind deze maand met CGT individuele therapie.
Hopelijk kan iemand hier iets mee, en zal jullie proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden.
Ciau!"
In: GHB verslaving - vanaf november 2020 tot afkick (mijn afkick en ervaring)
1-1-2024