Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Plaats: tribes gathering festival Tijdstip : rond 12u eerste inname, om 6u tweede inname Op een festival in de ardennen had ik samen met twee vrienden waarmee ik daar was LSD op de kop kunnen tikken ik en één van die vrienden besloten het ook te nemen tijdens het festival, de tweede vriend zou 'nuchter' blijven. De andere trippende vriend zal ik de fictieve naam bert geven. Rond 12u dachten we dat het wel tijd zou zijn om de zegel in te nemen, Bert stelde nog voor elks een half te nemen aangezien het voor mij de eerste keer zou zijn maar we besloten uiteindelijk toch elks een hele te nemen. Na twee uur voelden ik en Bert nog geen merkbare effecten maar Bert had al uit eigen ervaring ondervonden dat het soms heel lang kan duren voor de trip begint. Rond 6 uur merkten we nog steeds geen effect en vroegen we aan onze buur of hij niemand kende die LSD bij had, deze buur, een waal, had zegels bij die een soortgelijke werking als LSD zouden hebben maar hij kon niet uitleggen wat het juist was. Ik besloot er een zegel van te nemen, mijn vriend Bert had reeds een kwartier voordien een nieuwe zegel op de kop kunnen tikken. Ik leg de zegel terug op men tong en proef weer die chemische smaak die ik bij de andere zegel ook had. Deze zegel begint echter wel snel te werken, nadat de zegel een kwartier op mijn tong ligt krijg ik een extreem harde lach kick doordat Bert van zijn festivalstoeltje is gevallen. De tranen springen me in de ogen en ik begin me te amuseren met naar een groepje te kijken die een paar tenten verder zitten, dit groepje had ruzie over een meisje, ik vond het er zeer grappig uitzien. We besloten met zen drieën richting festival terrein te gaan maar ik en Bert komen tot de conclusie dat we toch liever nog even naar de camping gaan. Op de terugweg richting camping komen we voorbij paaltje waar van die rood-witte brede draad tussen gespannen is. Als ik goed kijk zie ik tussen die draad en de grond zeer fijne blauwe lijntjes lopen, het leek wel een elektrisch veld. Wanneer ik mijn hand onder de draad door stak kreeg ik ook een ongelooflijke elektrische schok. Bert verzekerde me echter dat er niets was dus ik besloot nog eens te voelen en opnieuw kreeg ik die schok, zeer vervelend want sinds die schok leek het of heel men lichaam onder spanning stond, en kon ik men rechterknie niet helemaal meer strekken waardoor ik niet goed meer kon wandelen. Terug aan onze tent aangekomen besloten we wat te eten wat heerlijk was, na een tijdje begon ik in de bomen motieven te zien wat ik wel grappig vond. Ik vond ook alles fascinerend zoals bv. de oren van de derde vriend die op schaamlippen leken. We besloten terug naar het terrein te gaan. We kwamen daar een vriend van men zus tegen die mij niet kende dus ik wou tegen Bert zeggen zeg niet dat ik de broer van ... ben maar ik riep het vijf keer zo luid ik kon achter elkaar waardoor hij wel snel door had dat ik de broer ben van een van zijn vriendinnen. Terwijl we op het festival terrein wat naar de dj's gaan luisteren zie ik de ogen van iedereen heen en weer schieten wat eerst wel wat beangstigend over kwam maar ik vond het uiteindelijk ook wel grappig. Bij het binnen gaan van de goa tent kreeg ik echter een zeer beangstigend gevoel, ik zal neuzen en oren van iedereen langer worden, een beetje zoals trollen en elfen in sprookjes. Maar na enkele seconden was dit weg en kreeg ik deze 'visuals' niet meer terug. Nadat deze 'visual' weg viel besefte ik pas dat ik aan het trippen was, ik zeg tegen de derde vriend, ik denk dat men trip nu wel gedaan is. Hij antwoordde dat de trip nu in golven over me heen zou komen. Ik wist niet wat ik me daar bij moest voorstellen maar daar zou ik gouw achter komen. We besloten terug naar onze tent te gaan. Vlak voor we aan onze tent aankwamen verschoot ik plots van de kleur van het gras, ik dacht nu komen de visuals die ik zo graag wou meemaken maar het bleek echter aan een grote lamp te liggen die op die plaats scheen. Aan de tent aangekomen begon ik de werking van de LSD terug te voelen en terug wegzakken en terug te voelen en... Dit veroorzaakte extreem harde mindfucks, de derde vriend zei me achteraf dat ik zeker een uur aan een stuk luidop aan het praten geweest ben, mezelf aan het mindfucken en me boos aan het maken op Bert omdat hij niets zei. Ten slotte besloot ik nog een pil XTC te nemen maar hier had ik 0,0 effect van, en ik besloot tegen 2 uur een uurtje te slapen om terug iets frisser te zijn aangezien ik de vorige nacht maar een uur had geslapen. Ik werd om 3 uur wakker en besloot men wekker op 4 uur te zetten. Om half 5 komen Bert en de derde vriend me wakker maken met de melding dat ik de beste dj's gemist heb. Ik besluit nog lichtjes onder invloed van de zegel naar het festivalterrein te gaan waar ik bij de vuurhaarden met wat mensen praat en tegen 10 uur beslissen we om onze tenten op te ruimen en de trein naar huis te nemen. Ik vond het allemaal bij elkaar wel een leuke ervaring maar ik miste toch een beetje de visuals, ook ben ik niet zeker dat ik wel LSD genomen had want Bert kon de smaak van de zegel ook niet thuisbrengen. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?"
"Ik zit met een probleem bij het nemen van XTC, vorige week nam ik drie maanden na de vorige keer gebruik een pilletje en ik voelde er werkelijk 0,0 van, in het verleden moest ik ook altijd erg veel nemen om effect te hebben. Nu heb ik gisteren dezelfde pil geplet en opgesnoven en heb ik 5 uur zeer lekker gespaced... Waar zou dat aan kunnen liggen, ik ga volgende keer pilletje pletten en dan door drankje mengen en kijken wat het effect is. Zou het kunnen dat men lichaam de pil niet ontbonden krijgt?"
"Van xtc heb ik sowieso een absurd hoge tolerantie hoewel ik het zeker niet te vaak doe, de eerste keer dat ik het deed wel gelijk 9 pillen op 4 dagen dus dat kan wel veel verklaren. Visuals waren echt niet/nauwelijks aanwezig, ik kan natuurlijk niet vergelijken met andere trips want ik heb het nadien ook niet meer gedaan, het enige dat ik zag was alsof de ogen van omstaanders constant van links naar rechts keken en naar mij keken waardoor ik wel wat para was en een soort van fractals die zich vormden ik het loof van de bomen. Qua gevoelens leek het wel of heel men lichaam onder stroom zat en men zintuigen waren echt 10x scherper."
"Realities zei: het report op zich vond ik best leuk om te lezen , alleen, dat vraagteken? staat wel op z'n plaats ja , want je twijfelt of je LSD gehad hebt, om 0u00 nam je je eerste zegel en na 6! uur nog niets voelen, dan klopt er toch iets niet!! . En je schreef toch ook dat die Waalse jongen duidelijk erbij zei dat het geen LSD-zegels waren, mss een RC zoals hierboven gezegd ja, van de serie - NBOME, maar ook vraagteken ? En 9 pillen op 4 dagen pffff, dat maakt je hersenen flink stuk hoor...Ik geloof je wel en het kan ook wel, 2 pillen per dag, 4 dagen lang, maar het is echt dom en absurd om dit te doen . Hoe lang ervoor had je dit gedaan, want van die 9 pillen voelde je wel iets dus ( gaat f-cken met je tolerantie) daarom da k 't vraag toen je in de Ardennen die ene xtc-pil nam en dan 0.0 voelen? Ook weer zeer vreemd, normaal krijg je een enorm overwelmend synergetisch effect van LSD en MDMA tezamen: candyflippen. / Lsd doet dus echt niet de effecten van MDMA vervagen Vreemd report ook Klik om te vergroten... Ja vraagteken staat daar misschien wel raar, maar kon geen andere titel bedenken, ik heb ook al gemerkt dat als ik MDMA snuif ik helemaal geen last (meer) heb van tolerantie, terwijl ik dit bij pillen wel heb."